Η αλλαγή!!!

Η χρόνια έφτασε στο τέλος της.
Μία νέα ξεκινάει.
Οι γεμάτες σελίδες θα δώσουν την θέση τους σε καινούριες λευκές σελίδες που θα γεμίσουν ξανά.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος μετράω μέσα μου στιγμές που έμειναν χαραγμένες στο μυαλό μου.
Στιγμές που έγιναν μάθημα στιγμές που απλά άφησα να χαθούν!
Μετράω κάνοντας τον δικο μου απολογισμό.
Τι πήρα και τι έχασα.
Τι έδωσα, τι κατάφερα και τι όχι.
Σε μια γρήγορη αναδρομή βρίσκω αρκετούς λόγους που με κάνουν να χαμογελώ.
Φέτος λοιπόν ξεπέρασα κάποια δικά μου προσωπικά στοιχήματα.
Ξεπέρασα δικές μου ανασφάλειες.
Ξεπέρασα φόβους.
 Όχι όλους όμως έγινε η αρχή.
Βρήκα τι θέλω εγώ με αποτέλεσμα να ψάξω βαθύτερα και να καταλήγω σχεδόν σε αυτά που θα με κάνουν να νιώσω καλά.
Αλλάζω και εξελίσσω κάθε μου κομμάτι.
 Κάνω  τον δικό μου επαναπροσδιορισμό διαδρομής στα σοκάκια του μυαλού μου ακούγοντας περισσότερο την φωνή μέσα μου.
Και για όσα άφησα να ξεγλυστρίσουν είναι γιατί τελικά δεν αποτέλεσαν πρωταρχική ανάγκη.
Κάθε χρόνια που φεύγει κάτι αφήνει.
Η νέα που έρχεται περιμένεις να σου φέρει αυτό το κάτι παραπάνω.
Να σου φέρει όλα όσα η προηγμένη δεν πρόλαβε.
Αν και πιστεύω με σιγουριά πως όλα τα όμορφα είναι κάπου εδώ γύρω μας σε μικρές λεπτομέρειες. που για τις δούμε πρέπει να έχουμε τα μάτια ανοιχτά. χωρίς να περιμένουμε  κάτι το μεγάλο δούμε την ομορφιά που υπάρχει γύρω μας.
Φέτος αποφάσισα να ασχοληθώ ακόμα περισσότερο με πράγματα που αφορούν το κορίτσι εκείνο που φέτος τόλμησα να κοιτάξω στα μάτια και να το πάρω αγκαλιά.
Το κορίτσι εκείνο που χρονιά δεν τόλμησα να πάρω αγκαλιά!
Και η αλήθεια είναι ότι νιώθω πιο δυνατή και πιο έτοιμη πια να κάνω ολα εκείνα που δεν τόλμησα.
Εκείνα που κατα καιρούς στριμώχνω μέσα σε συρτάρια.
Η χρόνια που έρχεται θα διεκδικήσω όλα εκείνα που δεν τόλμησα.
Οι μικροί μου στόχοι είναι καταγράφηκαν στο πρόχειρο του μυαλού μου...
Κάνοντας με να νιώθω έτοιμη να αντιμετωπίσω όλα όσα άφησα να κρυφτούν.
Κλείνω με μια ευχή...
Να βρει ο καθένας μας εκείνο το παιδί μέσα του...
Να το παρει αγκαλιά και μαζι του πια να ξεπεράσει όλα όσα μπορεί να έμοιαζαν δύσκολα.
 Όλα όσα σε κρατάνε πίσω από την διεκδίκηση του εαυτού σου.
Πίσω στην δική σου εξέλιξη.
Και η εξέλιξη σου δεν είναι κάτι που κατακτιέται εύκολα.
Θέλει δουλειά , πρέπει να το θες..
Ο καινούριος χρόνος να φέρει ολα όσα η ψυχή λαχταρά.
Να φέρει όλα εκείνα που θα σε κάνουν να δεις τα πράγματα αλλιώς.
Βοηθώντας τον ίδιο σου τον εαυτό να κάνει το βήμα παραπάνω διεκδικώντας όσα ποθεί.
Μια νέα αλλαγή!
Καλή χρόνια κόσμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.