ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΑΜΑ


Ευτυχία μωρό μου είναι........ο τρόπος που με κοιτάζουν τα μάτια σου καθώς περιμένεις μια απάντηση.
Ευτυχία είναι όταν μου λες 
"μαμάκα σ αγαπάω μέχρι το φεγγάρι"....καθώς με αγκαλιάζεις!
Ευτυχία νιώθω κάθε φορά που γελάς, που χαίρεσαι..... ή που άπλα σε κοιτάζω.
Ευτυχία είναι όταν καθόμαστε και οι τρεις μας αγκαλιά και η ψυχή μου να πλημμυρίζει αγάπη.
Ξέρω μικρο μου παιδί ακόμα δεν μπορείς να καταλάβεις....
-Θυμάσαι όταν χτες σου είπαμε ότι πάμε βόλτα στο πάρκο με τα ποδήλατα?
-Ναι...
-Θυμάσαι ποσό χάρηκες? Πιθανόν να ένιωσες για λίγο την ευτυχία , επειδή ήταν κάτι που το ζήταγες όλη την εβδομάδα!
Η Ευτυχία δεν είναι κάτι μόνιμο είναι στιγμές ....
Ψυχική ικανοποίηση καθώς εκπληρώνονται κάποιες επιθυμίες σου.
Ποτέ δεν έψαξα  την ευτυχία  .....την ένιωσα , σαν να πέρασα από μια αόρατη πόρτα και βρέθηκα να μετράω όμορφες στιγμές , να τις απολαμβάνω....

Ευτυχισμένη νιώθω όταν βρίσκομαι δίπλα στην θάλασσα και μπορώ να δω είτε την ανατολή είτε την δύση....όταν πάω μια  βόλτα, όταν πίνω καφέ ακούγοντας πουλιά να κελαιδανε...

Νιώθω ευτυχία όταν τα σαββατοκύριακα με ξυπνάτε με τον μπαμπά με φιλιά και φωνές της πιο γλυκιά καλήμερα ....αν δεν κρατάει για πολύ...κρατάει τόσο μέχρι να δω την ώρα! Ευτυχία νιώθω όταν  σχολάω και τρέχω να  αγκαλιάσω...μετά βλέπω το γκρεμισμένο μας  σπίτι και μου περνάει...
Ευτυχία είναι κάθε τι που σε κάνει να χαμογελάς χωρίς ιδιαίτερο λόγο, ένας φίλος μια απλή κίνηση ένα χαμόγελο ή  ένα χάδι. Στιγμές πληρότητας και ολοκληρώσης....
Το νιώθω συχνά και νιώθω ευλογημένη για αυτό....είναι κάτι που όλοι χρειαζόμαστε για να μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στις καταστάσεις της ζωής.Είναι μια μικρή τόνωση στην ψυχή που σου δίνει ενέργεια!
Είναι μικρά καθημερινά πράγματα.....μια βόλτα, μια αγκαλιά, ένα παγωτό μαζί σου, ένας μεσημεριανός ύπνος.
Την Ευτυχία δεν την ψάχνεις.Αρκούν οι πέντε σου αισθήσεις για να νιώσεις για λίγο ευτυχισμένος...Να δεις ένα ηλιοβασίλεμα, να μυρίσεις τη μυρωδιά της βροχής , να αγγίξεις έναν άνθρωπο, να απολαύσεις ένα γεύμα  ακούγοντας το αγαπημένο σου τραγούδι.
Και εύχομαι να απολαμβάνεις μωρό μου κάθε στιγμή ευτυχίας είτε είναι   μικρή είτε  μεγάλη ...
Να γεμίζεις την ψυχή σου με χάρες και πινελιές ευτυχίας......την έχεις γευτεί μικρέ μου άλλα δεν μπορείς ακόμη να την ξεχωρίσεις...

-Είσαι  ευτυχισμένος γλυκέ μου?
-Ναι μαμά,  σ αγαπώ πολύ.......


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.