Αποχαιρετώντας το 2016





Πέρυσι τέτοια εποχή έψαχνα να βρώ το κορίτσι που άφησα.
Φέτος θαρρώ πως βρήκα κάποια κομμάτια της.
Βρήκα πολλά από εκείνα που θέλω, και τι ζητάω.
Ή χρονιά που πέρασε δεν ήταν ή καλύτερή μου μιας και ξεκίνησε με πολύ άγχος, πολλές δυσκολίες!
Ένα χειρουργείο, εξετάσεις, γιατρούς. Και μία Ρεγγίνα να προσπαθεί να συνειδητοποιήσει πολλά!
Ο χρόνος τελειώνει πέρνοντας μαζί του όλα εκείνα που πια  δεν χρειάζονται.
Μία εξέταση σημαντική που μου δημιούργησε πολύ άγχος , όμως τελείωσε! Όλα πήγαν καλά! Δηλώνω υγιείς!
Φέτος λοιπόν αποδέχτηκα πολλά.
Εκτίμησα ακόμα περισσότερα.
Πραγματοποίησα πολλά από τα θέλω μου.
Αναζήτησα κυνηγώντας όλα εκείνα που θα με έκαναν να αισθάνομαι όμορφα και το πέτυχα!
Άφησα τους φόβους μου να βγουν και τους αντιμετώπισα. Όχι όλους όμως προσπάθησα.
Αφησα τα συναισθήματα να με οδηγήσουν. Και τα ακολούθησα!
Ή χρονιά είχε και όμορφες στιγμές!
Μοναδικές και χαίρομαι που είχα τα μάτια μου ανοιχτά ρουφοντας κάθε της στιγμή.
Οι περσινοι μου στόχοι επιτεύχθηκαν!
Μπήκα στα παλιά μου τζιν !
Έκανα δεύτερο τατουάζ!
Μετά από μια δεκαετία και βάλε άλλαξα απόχρωση στα μαλλιά μου.
Επέτρεψα στον εαυτό μου να κοιμηθεί λίγα μεσημέρια παραπάνω.
Άφησα μέρες να περάσουν χωρίς να κάνω τίποτα.
Έψαξα να βρώ εμένα και ομολογώ πως βρήκα πολλά από εκείνα που έψαχνα.
Ή νέα χρονιά έχει όπως πάντα νέους στόχους!
Νέες προκλήσεις για μένα.
Νέα ταξίδια, ταξίδι του μυαλού και όχι μόνο.
Να ολοκληρώσω κάποια από εκείνα που δεν έκανα.
Αν και  σε όλες εκείνες τις αναζητήσεις μου διαπίστωσα ότι έχω όλα όσα θέλω.
Και θέλω να είμαι καλά με όσα έχω εκτιμώντας τα περισσότερο!
Φέτος κατάλαβα για ακόμα μία φορά ότι τα όνειρα πραγματοποιούνται αρκεί να τα θες!
Αρκεί να μην ξεχνάς να ονειρεύεσαι.
Έτσι λοιπόν κλείνοντας την χρονιά αυτή θέλω να μάθω και στα παιδιά μου.
✔Να ονειρεύονται!
✔Να μην φοβούνται!
✔Να πιστεύουν στα θαύματα.
✔Να ελπίζουν
✔Να πιστεύουν στον εαυτό τους
✔Να έχουν υπομονή
✔Να αγαπάνε τον εαυτό τους
✔Να αγαπούν δυνατά
✔Να προσέχουν τον εαυτό τους
✔Να μην θεωρούν τίποτα δεδομένο
✔Να χαίρονται με εκείνες τις μικρές στιγμές!
✔Να πιστεύουν στην δύναμη τους.
✔Να γελάνε

Και ο καλύτερος τρόπος για να τους μάθω είναι να πράττω ανάλογα!

Καλή χρονιά κόσμε!
Με υγεία, χαρές αγάπη και όμορφες στιγμές!
Και μην ξεχνάτε να ονειρεύεστε ❗❗


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.