Αντίστροφα!



Ακόμα μια χρονιά στα τελειώματα της.
Στα πρόθυρα του τέλους.
Και μιας νέας αρχής..
Ακόμα μια φορά ο νους μου ταξιδεύει σε κάθε στιγμή που κάτι είχε να μου χαρίσει ο χρόνος που φεύγει.
Στιγμές που κάτι μου πήραν μα και κάτι μου έδωσαν..
Καταστάσεις που ακόμα μια φορά που δίδαξαν πολλά..
Άνθρωποι που ήρθαν  έφυγαν έμειναν.
Φόβοι που νίκησα..
Στόχοι που πέτυχαν και άλλοι έμειναν στα συρτάρια μου πεταμένοι.
Πράγματα που κατάφερα τελικά..
Και άλλα που δεν τόλμησα ακόμα..
Αγκαλιές που γευτήκα...
Στιγμές που αφέθηκα ..
Στιγμές που χαλάστηκα ..
Στιγμές που δεν έζησα και άλλες πάλι που ήρθαν εκεί που δεν το περίμενα, και κάποιες που δεν ήρθαν ποτέ!
Γέλια, χαρές άγχος όλα μαζί σε ένα μυαλό κουβάρι και ένα σώμα κουρασμένο..
Όμως φέτος κατάφερα πράγματα που χρόνια είχα σε αναβολή..
Έκανα το βήμα..
Προχώρησα, τόλμησα και νιώθω ξανά μετά από καιρό πιο δυνατή..
Αυτά μου δίνουν το πάτημα για νέους στόχους..
Κυρίως επαγγελματικά!
Και τι πιο ωραίο από το να τολμάς ακόμα και να ονειρεύεσαι!
Όταν καταφέρνεις και ξεπερνάς εκείνη την γραμμή που σε χωρίζει από κάτι που ήθελες μα δεν τόλμησες και τελικά τα καταφέρεις όσο να ναι μια ικανοποίηση την αισθάνεσαι!
Έτσι και εγώ ικανοποιημένη μα όχι πλήρης ακόμα χαμογελώ και συνεχίζω.
Αυξάνοντας κάθε φορά τον δικό μου πήχη σε ότι θέλω βάζοντας εκείνους τους μικρούς μα και μεγάλους στόχους που αποτελούν κίνητρο για μένα.
Νέες πινελιές με χρώμα σε νέο λευκό καμβά!
Λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου μου αρέσει να ψάχνω την δική μου αλλαγή.
Να κάνω μια μικρή αναδρομή  θέτω νέους στόχους.
Αφήνοντας όσα δεν μπορώ να κρατήσω άλλο.
Βάζω σε εκείνο το συρτάρι όλα εκείνα που δεν άφησα ακόμα και το κλείνω καλά μέχρι να έρθει η ώρα να ανοίξει πάλι.
Γιατί πάντα ανοίγει .. Όσο καλά και να κλείσει.
Πίσω από κάθε χαμόγελο ίσως να έχει κρυφτεί ένα δάκρυ..
Πίσω από μια όμορφη εικόνα μπορεί να υπάρχει μια άσχημη μέρα.
Πίσω σε μια χρονιά που φεύγει υπήρξαν πολλά που δεν ήταν εύκολα.
Όμως τίποτα δεν είναι εύκολο.
Παρόλο που υπήρξαν πολλές μέρες που εύκολες δεν τις λες εγώ συνεχίζω να
χαμογελώ, παίρνω μια βαθιά ανάσα και αισθάνομαι ευγνώμων για όσα έχω!

Καλή Χρονιά να έχουμε κόσμε!
Γεμάτη υγεία χαρές αγάπη και κάθε κρυφός σας πόθος να γίνει όνειρο αληθινό!
Να δώσει εκείνο το χρώμα που ακόμα δεν έχεις ανακαλύψει!
Δύο μέρες ακόμα λίγο πριν την αλλαγή που για μένα πάντα σηματοδοτεί μια νέα αρχή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.