Happy birthday to me.


Να γιατί αγαπώ τον χειμώνα.
Γιατί χειμώνα γεννήθηκα!!
Ένα κρύο ξημέρωμα του Φλεβάρη.
Υδροχόος στο ζώδιο και ναι πιστεύω στα ζώδια μιας και το αντιπροσώπευω 100% !

Κάποτε τα τριάντα κάτι μου φαινόταν τόσο μακρινά, τόσο κάπως πως να το πω... Πολύ κυρία...
Σήμερα λοιπόν φτάνοντας τα δεν νιώθω ακριβώς έτσι!
Κυρία μεν αλλά όχι αυτό που φανταζομουν κάποτε.
Αν και όταν ένα δεκαοχτάχρονο μου μιλάει στον πληθυντικό μου φαίνεται περίεργο!
Νιώθω ακόμα παιδί...
 Μεγάλο, όμως παιδι.

Τα τελευταία χρόνια έψαχνα συνεχώς να βρώ εμένα, τα θέλω μου.
Τελικά πρόσφατα συνειδητοποιήσα ότι αγαπώ αυτό που είμαι!
Ξέρω τι είμαι και το έχω αποδεχτεί έτσι με αγαπώ ακόμα πιο πολύ!
Εκτιμώντας ακόμα περισσότερο την ζωή.

Με την ελάχιστη τρέλα που μου έχει απομείνει πορευομαι.
Σε έναν κόσμο που δεν μου αρέσει, συνεχίζω να πιστεύω πως κάτι θα αλλάξει.

Αγαπώ την μοναξιά μου.
Λατρεύω να ακούω μουσική μόνη μου.
Απολαμβάνω στιγμές που με συντροφεύει μόνο η σκιά μου. Αν και πια είναι σπάνιο για μένα!
Αγαπώ όμως και την παρέα!! Αγαπώ τους φίλους μου!
Και χαίρομαι να βρίσκομαι με κόσμο.
Δεν με λες αντικοινωνική.

Θέλω να ασχολούμαι με κάτι συνεχώς να διοχετεύω κάπου την ενέργεια μου.
Και όταν δεν το κάνω με πιάνει θλίψη!
Αυτό περνάω αυτόν τον καιρό!

Μου αρέσει να τραβάω φωτογραφίες.
Στις περισσότερες λείπω μιας και κάνω τον φωτογράφο!! Οπότε τραβάω μόνη τον εαυτό μου. Αγαπώ selfie!

Αν είχα περισσότερο χρόνο και μία καλύτερη φωτογραφική , θα τράβαγα ακόμα περισσότερες φωτογραφίες! Το έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου!

Αγαπάω δυνατά, πληγώνομαι εύκολα, συγχωρώ όμως, μα δεν ξεχνάω!

Νιώθω συχνά ότι δεν ανήκω σε κάποιο σύνολο, κατοικώ σε έναν δικό μου κόσμο! Και μου αρέσει πολύ!

Με τρομάζει ο χρόνος...
Όμως χαίρομαι που ειμαι ένα μέρος του...
Χαμογελώ σε κάθε νέο πρωινό!
Αγάπησα τα σημάδια του χρόνου, εκείνα που  αφήνει σιγά σιγά στο πρόσωπο μου.
Εκείνα που με άλλαξαν, εκείνα που άφησαν μέσα μου κάτι.. Όμορφο ή όχι.

Άνθρωπος των άκρων! Άσπρο εσύ μαύρο εγώ έτσι απλά για την αντίδραση.

Λατρεύω το βουνό και την θάλλασα!
Θα μπορούσα να ζήσω σε βουνό αρκεί να βλέπω και να ακούω τα κύματα!

Μεγαλώνω και συνειδητοποιώ πως οι αξίες στην ζωή μου άλλαξαν.
Όλα όσα αξίζουν δεν αγοράζονται.
Και δεν πουλιούνται.
Νιώθω τυχερή για όσα έχω!

Τα κεριά στην τούρτα μου αυξάνονται, το ίδιο θέλω να γίνεται  και με τις  όμορφες στιγμές.
Αυξάνονται επίσης οι απαιτήσεις που έχω από τον εαυτό μου.

Αφήνοντας λοιπόν ένα κομμάτι από μένα και τις σκέψεις μου...

33 λοιπόν!!
Τελικά  νιώθω υπέροχα!
Και ας  έχω περισσότερες ρυτίδες από πέρυσι.
Μου αρκεί που χαμογελάω!
Μου αρκεί που έχω τρείς άνδρες να με αγαπούν!
Μου αρκεί να είμαι υγιής εγώ και η οικογένεια μου!
Τα ακριβότερα στολίδια στην αγκαλιά μου!

Χρόνια μου πολλά!!
Χρόνια με πολύ υγεία, αγάπη, δημιουργία και ας κάνω ρυτίδες!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.