Διακοπές

Οι διακοπές  φτάνουν η μαγική εκείνη στιγμή που θα απενεργοποιήσεις ξυπνητήρια. Που θα αρχίσεις να χαλαρώνεις.
Θάλασσα, διακοπές, μαύρισμα, φαγητό.
Φίλοι παιδιά οικογένεια.
Οι μέρες  μου θα περνούν σαν νερό...
Φέτος έχω την ανάγκη να ξεκουραστω.
Να κολυμπήσω πολύ.
Να πιω ενα δροσερό κοκτέιλ με γλυκό ξινή γεύση .
Να ονειρευτω βλέποντας το ηλιοβασίλεμα...
Μία όμορφη ανατολή...
Μία βόλτα για παγωτό.
Να γεμισω την φωτογραφική με χαρούμενα πρόσωπα .
Παιδιά με ρούχα λερωμένα από το παιχνίδι.
Παιδιά με λεκέδες από παγωτό..
Να γεμισω στιγμές που θα μείνουν και αυτές σε μία γωνιά του μυαλού μου.
Στιγμές με γεύση της αλμυρας από την θάλασσα.
Στιγμές από την χαρά ενός παιδιού που πάει διακοπές.
Θέλω να νιώσω για λίγο την ελευθερία.... χωρίς να σκέφτομαι πολλά... χωρίς μη και δεν...
Σου υπόσχομαι μωρό μου ότι δεν θα μετράμε παγωτά, δεν θα κοιτάμε συχνά το ρολόι.
Θα φτιάξουμε παλάτια και ας τα πάρει το κύμα.
Δεν θα τραβήξω χιλιάδες φωτογραφίες από τις οποίες θα λείπω εγώ.
Θα φτιάξουμε μαζί αναμνήσεις τις οποίες θέλω να θυμάσαι.
Γιατί ο άλλος είναι ακόμα μικρός....και δεν ξέρω αν η μνήμη του μπορεί να συγκρατήσει κάτι παραπάνω από νέα ερεθίσματα και πολύ αγάπη.
Σαν παιδί δεν έχω πολλά στην μνήμη μου οσο αφορά τις διακοπές.
Όμως θα ήθελα πολύ τα παιδιά μου να έχουν.
Μπορεί οι κόκκοι της άμμου να φύγουν γρήγορα, οι στιγμές όμως μένουν.
Την αλμυρα της θάλασσας θα την ξεχάσεις... όμως το παιχνίδι θα μείνει στην σκέψη.
Το μαύρισμα θα ξεθωριάσει  και αυτό γρήγορα. Οι αναμνήσεις όμως;
Καλές διακοπές!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.