Ζήσε το σήμερα!

Πριν κάποιους μήνες έλαβα ενα μικρο γράμμα.
Εγώ προσωπικά  του είχα δώσει την συμβουλή να αποτυπώσει τα συναισθήματα του σε ενα χαρτί για να βγει το βάρος απο πάνω του.
Έτσι και έκανε, μόνο που θεώρησε πως πρέπει να μου το δώσει!
Το κράτησα φυλαγμένο γιατί δεν ήξερα με ποιόν τρόπο μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Ένα γράμμα απο έναν άνθρωπο που πέρασε μια δυσκολία, πάλεψε μα τα κατάφερε. Τι και αν γκρεμίστηκαν τα κάστρα του, βρήκε εκ νέου δύναμη να σηκωθεί και να αρχίσει πάλι.
Αυτό το διάστημα λοιπόν βρίσκομαι ακριβώς στην ίδια φάση!
Όμως είχα ξεχάσει αυτό το γράμμα....
Τυχαία τις προάλλες έπεσε στα χέρια μου. Το λαμβάνω ως σημάδι και το αντιγράφω όπως ακριβώς είναι.

"Όταν κανείς σχέδια ο Θεός γελάει. Τόσο σοφή είναι αυτή η φράση. Η ζωή για άλλη μια φορά μου έδειξε με τον δικό της σκληρό τρόπο πως τα σχέδια περισσεύουν στο σήμερα. Ξεχνάμε να ζούμε το παρόν είτε γιατί βιαζόμαστε για το αύριο, είτε γιατί νομίζουμε ότι δεν έχουμε χρόνο να κάνουμε σήμερα, αυτό που αναβάλλουμε τα  πάντα για το αύριο.
Το αύριο μπορεί να μην υπάρχει ή μπορεί αύριο  αυτά που θεωρείς δεδομένα να μην είναι, και τελικά να μην μπορέσεις να κάνεις αυτά που σχεδιάζεις.
Ή να μην προλάβουμε να κάνουμε πράξη όσα έχουμε σκεφτεί..νιώσει..ονειρευτεί...
Ο χρόνος δεν χαρίζει ούτε δίνει ευκαιρίες..Είναι σκληρό μα αυτή είναι η αλήθεια.
Θεωρούμε δεδομένο την υγεία, δεν εκτιμάμε πόσο τελικά σημαντικό είναι να είσαι υγιής.
Ξεχνάμε και αμελούμε να πούμε στους ανθρώπους που έχουμε δίπλα μας πόσο σημαντικοί είναι για μας. Γιατί έχουμε δεδομένο το αύριο, και τελικά αυτή η στιγμή μπορεί να μην έρθει.
Φοβόμαστε να κάνουμε πράξη τα όνειρα μας μην ξεβολευτούμε απο την καθημερινότητα και την ασφάλεια που νομίζουμε ότι έχουμε.
Και τελικά τα όνειρα μείνουν ξεχασμένα σε μια γωνιά.
Πρόλαβε το σήμερα, μη ζεις για το αύριο!
Ξεχνά τους φόβους σου, εκφράσου, κυνηγά τα όνειρα σου, εκτίμησε, ζήσε το σήμερα και μην τα παρατάς."

Και ναι η αλήθεια είναι αυτή, έτσι ακριβώς νιώθω..
Μόνο που φοβάμαι, όχι μην μείνουν ξεχασμένα τα όνειρα μου.
Φοβάμαι για πολλά!
Τα δεδομένα μου κατέρρευσαν, και όλα αυτά που νόμιζα  ότι δεν θα χτυπήσουν την πόρτα μου ποτέ  ήρθαν απροσκλητα!
Όμως έχω σκοπό να κυνηγήσω τα όνειρα μου, να ζήσω το σήμερα και να μην τα παρατήσω!
Κάθε εμπόδιο για καλό, έτσι και αυτό το εμπόδιο θα το περάσω...
Σε λίγη ώρα μπαίνω στο  χειρουργείο.
Φοβάμαι το δωμάτιο του χειρουργείου, φοβάμαι την στιγμή που ναρκωμενη θα χάνω την δύναμη μου.
Ξέρω από τώρα πως θα δω τα μάτια της μανας μου βουρκωμένα.
Την αγωνία του άνδρα μου καθώς θα μου λέει σ αγαπώ.
Μετράω ώρες θέλω να τελειώσει το μαρτύριο της αναμονής.
Θέλω να βγει απο μέσα μου ότι μου κάνει κακό.
Ξέρω πως μετά πάλι αγωνία θα έχω, να βγει η βιοψία και τελικά το πόρισμα.
Όμως αυτά είναι τα βήματα που ακολουθούν.
Δεν έχω ακόμα αποδεχτεί ότι μετά για όλη μου τη ζωή θα πρέπει να παίρνω χάπι...
Είμαι τόσο ασυνεπής με αυτά!
Θέλω χρόνο...να αφομοιώσω τα νέα δεδομένα.
Κάποια πράγματα ακόμα δεν τα αποδέχτηκα, έγιναν όλα τόσο γρήγορα.
Θέλω χρόνο να τα βρώ με τον παλιό μου εαυτό και με τον νεο.
Όλα αυτά αναπόφευκτα πρέπει να γίνουν.
Όμως όλα προϋποθέτουν την  ολιγοήμερη απουσία μου.
Μακριά απο τα λατρεμένα μου αγόρια.
Θέλω  να τελειώσω να βγω απο αυτο γερή, να γυρίσω πίσω στα παιδιά μου.
Να συνεχίσω να είμαι παρόν στο γέλιο τους, το κλαμα τους, στην αναζήτηση της αγκαλιάς μου.
Να είμαι παρόν στην ζωή τους.
Μπερδεμένα μου συναισθήματα σταματήστε να με τρελαίνετε...
Είχα λίγο χρόνο να τακτοποιήσω τις σκέψεις μου, όμως αυτή είναι η κατάσταση και την αντιμετωπίζω.
Η επιλογή μου ηταν να δω τα πράγματα αλλιώς και έτσι θα κάνω!
Θα περιμένω πώς και πώς να γυρίσω σπίτι μου με την νίκη!
Η πρόληψη λένε είναι η καλύτερη θεραπεία...
Κάτι που  δεν το έκανα ποτέ, έτσι έφτασα εδώ!
Ο καρκίνος του θυρεοειδή είναι κατά πλειοψηφία ιασημος.
Και αυτό είναι το θετικό!
Θα το περάσω και αυτό.
Πρόληψη λοιπόν και μην ξεχνάτε τίποτα δεν είναι δεδομένο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.