Η καλύτερη μαμά

Ποιά είναι η καλύτερη μαμά;
Πολλές φορές έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι  συνήθως η καλύτερη μαμά είναι αυτή που δεν έχει παιδιά, τα ξέρει όλα μπορεί πολύ εύκολα να κρίνει μια μαμά με παιδιά.
Φυσικά δεν μπορεί ακόμα να καταλάβει πως είναι να σαι μαμά, συνεπώς θα πει πράγματα που δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία , όμως μπορεί να πειράξουν μία μαμά.
Εχω υπάρξει και εγώ τέτοια μαμά!
Τελικά όταν έγινα μαμά κατάλαβα πολλά και ένιωσα ακόμα περισσότερα... Τότε λοιπόν οι απαντήσεις μου λύθηκαν μία μία και έτσι κατάφερα να δικαιολογήσω εκείνη που τότε μου είχε φανεί τόσο "περίεργη" μαμά.
Ύστερα στον κόσμο των μαμάδων πάλι θα κριθείς....γέννησες φυσιολογικά ή με καισαρική; θήλασες ή όχι; Λες και αλλάζει κάτι απο τον τρόπο του τοκετού ή τον τρόπο σίτισης του βρέφους...
Μην το παίρνεις αγκαλιά θα γίνει κακομαθημένο, εμένα μια χαρά μεγάλωσε...
Τι;; κοιμάσαι μαζί με το παιδί;; Θα αποκτήσει ψυχολογικά!
Και όμως υπάρχει μια κόντρα που με την πρώτη ευκαιρία θα κρίνεις ή θα κριθείς.
Μετά θα κριθείς για τον τρόπο που μεγαλώνεις το παιδί σου.....Αν δουλεύεις ή όχι....αν αν αν..
Με έχουν κουράσει απίστευτα οι μαμάδες με πτυχία μητρότητας που χωρίς να τις ρωτήσεις έχουν να σου πουν πολλά, να σε κρίνουν, να σε ακυρώσουν.
Ευχαριστώ πολύ αλλα αν χρειαστώ τις πολύτιμες συμβουλές  σου. Αν χρειαστώ κάτι  θα ρωτήσω δεν χρειάζομαι την άποψη σου χωρίς να την ζητήσω.
Κράτα την για σένα και αν θεωρείς ότι είσαι τόσο τέλεια λυπάμαι αλλά εγώ δεν είμαι προφανώς!
Η κάθε μαμά παλεύει με τον δικό της τρόπο να μεγαλώσει το παιδί της, και πιστεύω πως η κριτική δεν χωράει εκεί.
Οπότε κράτα την για σένα!
Ασε να σε κρίνει το παιδί σου...ασε να δεις μόνη σου τι έκανες καλά και τι όχι.
Δεν χρειάζεσαι εμένα να σου πω τα λάθη σου. Ούτε να συγκρίνω τις δικές μου εμπειρίες μαζί σου για να καλύψω τα κενά μου.
Ούτε να σου δείξω πως υπάρχει λόγος να θεωρούμε καλύτερη απο σένα.
Δεν έχει σημασία καμιά αν γέννησα φυσιολογικά, δεν με κάνει καλύτερη σου που επέλεξες την καισαρική.
Δεν έχει σημασία που δεν θήλασα εσύ που θηλάζεις ακόμα πολύ καλά κάνεις!
Δεν έχει σημασία καμιά να γεμίζουμε με τύψεις και ενοχές η μία την άλλη.
Άλλωστε δεν μπορείς να με αλλάξεις με το να μου υποδείξεις κάτι το οποίο μπορεί να μην πιστεύω.
Το μόνο που μπορώ να πω είναι ενα μπράβο σε εκείνη που έκανε καισαρική είτε απο επιλογή είτε απο ιατρική ανάγκη.
Κόπηκε στα δύο για να το βγάλει.
Μπράβο και σε εκείνη που γέννησε φυσιολογικά, με η χωρίς επισκληριδιο.
Μπράβο σε εκείνη που κατάφερε να θηλάσει και συνεχίζει...
Και μπράβο σε εκείνη που ταΐζει το παιδί της με μπιμπερό.....
Είμαι σίγουρη πως και οι δύο πλευρές κάνουν το καλύτερο δυνατό.
Σε εκείνη που μπορεί και αφήνει τα παιδιά της ενα Σαββατοκύριακο για να πάει Ταξίδι με τον άνδρα της.
Και σε εκείνη που δεν μπορεί να το αποχωριστεί.
Μπράβο σε όλες τις μαμάδες που παλεύουν για το καλύτερο, βάζοντας τον εαυτό τους σε δεύτερη μοίρα προκειμένου να αφοσιωθούν στα παιδιά τους.
Θα κριθούμε όταν έρθει η ώρα.
Ας κοιτάει η κάθε μία το παιδί της προσπαθώντας να γίνει καλύτερη μεσα απο το ίδιο το παιδί.
Οπότε κάθε φορά που με βλέπεις να σε κοιτώ περίεργα όταν με κρίνεις, σκέψου μπορεί να έχω τους λόγους μου.
Ξέρεις μ'άρεσει να κοιμάμαι με το παιδί μου,  Επίσης το θηλάζω αποκλειστικά! Και ναι δεν δίνω πιπίλα!
Δεν τα αποχωρίζομαι..Το "κακομαθαινω"με αγκαλιές...Είμαι αυστηρή. Είμαι μυστήρια..ψάχνομαι συνεχώς και δεν γουστάρω παρεμβάσεις και υπόδειξης..
Και αν βγάζω θυμό σε τούτο το κείμενο είναι γιατί έχω βαρεθεί να ακούω κριτική για τον τρόπο που μεγαλώνω τα παιδιά μου.
Βαρέθηκα  να βλέπω μανάδες να έρχονται σε κόντρα για να ποιά είναι η καλύτερη μαμά. Δεν είναι εκεί η ουσία...
 Γίνε λοιπόν η καλύτερη μαμά για το δικό σου παιδί. Τα μάτια τους αν λάμπουν και χαμόγελα σχηματίζουν τα χειλάκια αρκεί να νιώσεις η καλύτερη μαμά του κόσμου!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.