Ατάκες

Το κείμενο γράφτηκε πρίν απο αρκετό καιρό,για κάποιο λόγο που πια δεν θυμάμαι δεν αναρτήθηκε....ας γίνει τώρα.....!


Αυτό που λένε από μικρο και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια δεν είναι τυχαίο...Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω κοκκινίσει από τις μικρές ατάκες του γιου μου καθώς δεν μπορώ εκείνη την ώρα να εξηγήσω τι ακριβώς θέλει να πει και γιατί...σε οποιον μπορεί να με κοιτάζει "κάπως"
Τι και αν το κείμενο αυτό γράφτηκε πριν κανα χρόνο, οι ατάκες δεν σταματούν....

Είμαστε σούπερ μάρκετ χαζεύω στο ράφι προϊόντα περιποιήσεις...ο γιο μου όμως χαζεύει τις σκυλοτροφές....
-μαμά να πάρουμε φαγητό για τον σκύλο μας...
-δεν έχουμε σκύλο αγάπη μου απαντώ και συνεχίζω την περιπλάνησή στα πράγματα...
-έχουμε σου λέω να πάρουμε φαγητό στον σκύλο...ο τόνος της φωνής του έχει ανέβει.. 
-δεν έχουμε σκύλο μωρό μου..."αυτή την φόρα τον κοιτάω και προσπαθώ να καταλάβω τι μου ετοιμάζει...
-έχουμε λέει σχεδόν φωναχτά
Τότε νιώθω κόσμο να μας κοιτάει...χαμογελάω περνώντας βαθιά ανάσα...
-ποιον σκύλο μωρό μου...λέω όλο σιγουριά έτοιμη να φύγω από τον συγκεκριμένο διάδρομο...
-τον αλαπη (αράπη) μαμά....
να τα παλί εκείνα τα βλέμματα όλα πάνω μας....να ανοίξει η γη να με καταπιεί τώρα!Μιας και ο φανταστικός τάχα σκύλος έχει και όνομα!
Ο αράπης είναι ο σκύλος από το διπλανό σπίτι στο εξοχικό μας δικός μας δεν είναι άπλα είμαστε μεσοτοιχία και ξέρουμε το όνομα του άλλα τι να πω τώρα σε όλους αυτούς που θεωρούν εμένα τρελή?

Σε κατάστημα με παιχνίδια κοιτάμε διάφορα και τότε ακούω τον γιο μου ...
μαμά αυτό να πάρουμε ..
Γυρνάω και βλέπω ένα παιδικό ποδηλατακι από κεινα που τσουλά μικρά παιδάκια ...
Τι να το κάνουμε αγάπη μου απαντώ εσύ μεγάλωσες και ξέρεις να κάνεις ποδήλατο...
Για το μωρό που θα φέρεις μαμά...ακούω και νιώθω κλασικά εκείνα τα βλέμματα..
δεν ξέρω αν πρέπει να φουσκώσω εσκεμμένα την κοιλιά μου η να αγνοήσω το παιδί που θέλει να ψωνίσουμε πράγματα για το μωρό..ο κόσμος μας κοιτάει με στοργή και με γλυκύτητα  που το παιδάκι μου νοιάζεται τόσο για το αγέννητο αδερφάκι του...
Είναι απλα η επιθυμία του μεγάλη να αποκτήσει ένα αδερφάκι για αυτό το λέει όπου σταθεί και οπου βρεθεί...
Μωράκι μου γλυκό η μαμά δεν έχει μωράκι ακόμα στην κοιλίτσα της...
-Πότε θα έχεις μαμά
- Όταν το στείλει ο θεουλης παιδι μου...
-Μακάρι να το στείλει μέχρι αύριο μαμά να το πάρουμε μαζί μας στη θάλασσα!  Αυτά τα άκουγα καθημερινά πρίν μείνω έγκυος. Τώρα απλά περιμένει μαζί μας τον ερχομό του νέου μέλους.

Είναι τοσα πολλά που ενα παιδί εκφράζει και μάλιστα δυνατά, που αναρωτιέμαι αν τα εχω καταγράψει όλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.