Σε περιμένω ......!

8:10 π.μ.
Πέρασα την μέση  της εγκυμοσύνης, απο δω και πέρα ξεκινάει για μένα η αντίστροφη μέτρηση.
Αγωνία για το γνωστό και  το άγνωστο μαζί.
Αγωνιά να τελειώσει και να ναι όλα καλά...
Αγωνιά να έρθει εκείνη η ευλογημένη στιγμή της γέννησης σου.
Δεν σε ξέρω ακόμα, αν και σε νιώθω πια καθημερινά.
Δεν ξέρω πως μοιάζεις, ποιά είναι η μυρωδιά σου τι χρώμα έχουν τα μαλλιά σου και τα μάτια σου.
Τι ήχο θα παράγει η φωνή σου...
Ποιοί θα ναι οι δικοί σου ρυθμοί.
Και τι χαρακτήρα θα έχεις.....
Δεν ξέρω ακόμα πως είναι να σε κρατάω αγκαλιά μου, να ξερες μόνο πως το περιμένω πώς και πώς.
Την πρώτη εκείνη στιγμή που θα σε κρατήσω στην αγκαλιά μου.
Την πρώτη φορά που θα σε ακουμπήσω πάνω μου.
Θα φιλήσω το απαλό δερματακι σου.
Την πρώτη σας γνωριμία με τον αδερφό σου.
Το πρώτο σου χαμόγελο, το πρώτο σου κλάμα.
Τα βλέμματα μας, τα κατορθώματα σου.
Περιμένω να έρθει η στιγμή να σε ακούω να αναπνέεις έξω απο το σώμα μου.
Την στιγμή που θα σε κοιτάω να κοιμάσαι σαν μικρός άγγελος κουλουριασμενος έχοντας ακόμη την μορφή του εμβρύου.
Όλες τις πρώτες φορές που θα κάνεις κάτι καινούργιο.
Κάνω όνειρα, για μας, για τέσσερις πια..
Η οικογένεια μας θα μεγαλώσει κατα ενα ακόμα μέλος τι ευτυχία!
Όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο μεγαλώνει η Αγάπη μου για σένα.
Και αυτό το ξέρω καλά το χω ξανανιώσει.
Όμως φοβάμαι μην παραμελήσω τους δυο σας, δεν θέλω να στερηθεί κανείς σας ούτε ενα μου βλέμμα, ούτε μισό  μου χάδι.
Θέλω να δώσω και σένα ότι έδωσα  στον αδερφό σου....ολο μου το εγώ το οποίο ξέρω καλά πως θα μοιραστεί στα δύο αναπόφευκτα....
Σε περιμένω...σε σκέφτομαι σ αγαπώ...μετράω κάθε μερα ,μια μέρα λιγότερη....ως την στιγμή εκείνη που θα αντικρίσουμε ο ένας τον άλλον.
Χτες αγόρασα το πρώτο σου ρουχαλάκι, σχεδόν είχα ξεχάσει πόσο μικροσκοπικό είναι ενα μωρό....
Σε λίγο καιρό οι μυρωδιές εδώ θα μυρίσουν απο σένα....Μου έλειψαν και αυτές...
Έμειναν λιγότερες απο 16 εβδομάδες....
Ως εκείνη την μαγική στιγμή που επιτέλους θα σε κρατάω σφιχτά στην αγκαλιά μου.
Καλώς να ρθεις μωρό μου σε περιμένω, σε περιμένουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.