Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ !

Απο την ημέρα που γεννήθηκες εισαι ο μικρός μου, το μωρό μου....το παιδί μου,τα πάντα μου...
Ο μοναδικος σε ολα το μοναχοπαιδι.....
Και τώρα σε λίγους μήνες θα γίνεις ο μεγάλος , ο μεγάλος αδερφός.
 Και ο λόγος δεν θα ναι μόνο επειδή μεγάλωσες αλλα επειδή έτσι γίνεται πάντα οταν ενα δεύτερο παιδί έρχεται.
Θα σαι εκείνος που θα μάθει στο αδερφάκι του όλα όσα μόνος σου ως τώρα ανακάλυψες.
Θα μάθεις να μοιράζεσαι και να δινεις, να υποχωρείς, να μοιράζεσαι την αγκαλιά που ως σήμερα μόνος σου είχες.
Θα μάθεις πώς είναι να μεγαλώνει η οικογένεια, πως γεννιέται ενα παιδί και πως μεγαλώνει.
Θα ξερεις το αδερφακι σου πριν ακομα εκεινο γεννηθει.
Θα γίνεις το πρότυπο του, θα γίνεις εκείνος που θα το πάρει απο το χέρι και θα του δείξει ολα οσα έχεις μάθει....
Θα γίνεις εκείνος που θα  στηρίζει και θα συμβουλεύει θα ακουει, και μαζί εύχομαι να αποκτήστε δεσμούς δυνατούς. Δεσμούς που κανενας δεν θα χαλάσει.....
Θα κάνετε μαζί πράγματα που δεν έχεις φανταστεί ακόμα.....
Και γω θα κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα, θα μεγαλώσει η οικογένεια μας , θα κρατάω δυο αγάπες, θα νοιάζομαι για τα δυο μου παιδιά. Θα μεγαλώσω την αγκαλιά μου για να κρατάω δυο κορμάκια...Και η καρδιά μου θα χωράει δυο αγάπες , ολοι το λένε οτι η αγάπη πολλαπλασιάζεται.
Δείχνεις να κατανοείς πλήρως τον χρόνο που χρειάζεται , με ρωτάς συνεχώς πως θα πρέπει να κρατάς το μωρό τι θα κάνει, ποτέ θα παίζετε μαζί πως θα το φιλας απο που θα παιρνουμε τις πανες του και που θα το κρυβουμε για να μην το πειραξει κανεις.....
Μαζεύεις πληροφορίες, ρωτας πραγματα  που  δεν περίμενα οτι θα ρωτήσεις. Νοιάζεσαι για τόσα πολλά και με γεμίζεις αγαπη και περηφάνεια.
Με βοηθάς να διώξω τους φόβους μου, και με εναν μαγικό τρόπο μου δίνεις απίστευτη δυναμη.
Θα ξεκινήσω και γω απο την αρχή μωρο μου, θα  μαθω να μαι παρον για δύο πλάσματα που θα μαι χουν ανάγκη, να μαθω να μοιράζω ισότιμα την αγαπη μου, τον χρόνο μου , να κανω και αλλο πιο εκεί το εγω μου και να συνεχίσω να δίνω αγαπη και στοργή στον πιο όμορφο ρόλο της Ζωής μου την μητρότητα.
Γλυκό μου αγόρι, μωρό μου τι τρυφερός που είσαι απο τώρα, το δείχνεις καθε φορα που χαϊδεύεις τρυφερα την κοιλιά μου και μιλάς στο μωρό μας όπως  το λες. Στο χω ξαναπεί το αδερφάκι σου είναι πολύ τυχερό που θα έχει εσένα αδερφό, και γω ακόμα πιο τυχερή που έχω εσενα που εχω εσάς.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.