Τέσσερα χρόνια

7:39 π.μ.
Τέσσερα χρόνια πέρασαν, τόσο γρήγορα λες και μπήκαν όλα σε fast forward.
Οι μνήμες εξασθενούν....τα πράγματα αλλάζουν!
Παραμένουν όμως τέσσερα χρόνια μαγικά , όμορφα , υπέροχα!
Θυμάμαι την πρώτη μας ματιά....την μυρωδιά σου η πρώτη εκείνη φορά που σε κράτησα στην αγκαλιά μου.
Θυμάμαι  να κοιμάσαι σαν άγγελος έχοντας ακόμα σχήμα λες και είσαι ακόμα στην κοιλία μου.
Υστέρα ένα ζουμερό μωρό χαρούμενο και επίμονο....τα πρώτα σου βήματα τα πρώτα σου δοντάκια οι πρώτες λέξεις.
Τα απόλαυσα όλα !
Πάντα παρόν σε κάθε σου βήμα μικρό η μεγάλο σε κάθε κατόρθωμα!
'Οσες  φορές  σε χαζεύω όταν κοιμάσαι μου θυμίζεις αμυδρά εκείνο το μικρο μωράκι και τώρα μου φαίνεσαι τόσο μεγάλος.
Και συνεχίζεις και με ρωτάς εγώ πότε θα μεγαλώσω μαμά......
Και συνεχίζω να  σου απαντώ μα κάθε φορά τρομάζω το ποσό γρήγορα συμβαίνει αυτό.
Ήδη  έφτασες τεσσάρων, βέβαια κάθε ηλικία έχει την γλυκά της. Και το απολαμβάνω .....
Τρελαίνομαι όταν συζητάμε, όταν μου δίνεις συμβουλές μια σταλιά άνθρωπος...συμβουλές που τελικά κράτησες,  από όλα αυτά που προσπαθώ να σε μάθω.
Αγαπώ κάθε τι που κάνεις , παίρνω δύναμη όταν σε ακούω να γελάς , και γίνομαι καλύτερη κάθε φορά που με αγκαλιάζεις και μου λες σ αγαπώ!
 Δεν ξέρω αν μπορώ να περιγράψω με λόγια τα συναισθήματα μου για σένα, όμως υπάρχουν λέξεις που μπορούν να δώσουν λίγο χρώμα σε αυτό που νιώθω για σένα...
Τύχη αγάπη ευτυχία ευλογία......!
Ένας μεγάλος σταθμός στην ζωή ενός ανθρώπου είναι η γέννηση ενός παιδιού.
Ίσως να ναι και ο μεγαλύτερος.....ο πιο σημαντικός ρόλος από όλους.
Δεν σε βρίσκει ούτε σπουδαγμένο ούτε και έτοιμο, σε βρίσκει και σε αλλάζει, σε εκτοχιαζει από όλα.
Αλλάζει κάθε σου σκέψη κάθε σου κινήσει κάθε σου ανάγκη.
Ο κόσμος όλος κινείται γύρω του....και εσύ τρέχεις να προλάβεις τα  νέα δεδομένα , την καινούρια καθημερινότητα , όλα είναι τόσο καινούρια που ίσως και να νιώσεις πως βουλιάζεις.
Τελικά όμως τα καταφέρεις και γεύεσαι κάθε του μέρα, κάθε τι που σου προσφέρει.
Σε ευχαριστώ παιδί μου για όλα αυτά που ζούμε μαζί...σε ευχαριστώ για όλα όσα μου έμαθες και μου μαθαίνεις  για όλα όσα  μου έδωσες....και μου δίνεις...ένα μαγικό ταξίδι που κάνουμε μαζί μα όταν μεγαλώσεις θα συνεχίσεις μονός σου ανοίγοντας τα φτερά σου.....και εμείς η φωλιά σου θα μαστέ εδώ!!!!
Σ αγαπώ δυνατά και για πάντα!!!!

Χρόνια πολλά , χρόνια όμορφα, γεμάτα, δημιουργικά και ότι εσύ επιθυμείς....εμείς θα μαστέ πάντα  εκεί κοντά σου!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.