ΜΑΜΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

9:55 π.μ.
Αν δεν ήσουν εσύ μαμά, ποιος θα στεκόταν πάντα στο πλάι μου και είτε βουβά είτε με τις πολύτιμες κουβέντες θα με έκανες αυτό που είμαι σήμερα.
Με έμαθες να αγαπώ, να παλεύω , να αγωνίζομαι.
Με έμαθες να είμαι πάνω από όλα άνθρωπος, να εκτιμώ.
 Μου έδωσες τόση αγάπη.
Δεν ήμουν εύκολο παιδί όμως πάντα έβρισκες τον τρόπο να με στηρίζεις.
Και τώρα πια ξέρω μαμά, πως πίσω από κάθε σου τιμωρία, κάθε μας τσακωμό, ο σκοπός ήταν να με διδάξεις, να με μάθεις.
Τώρα πια ξέρω πόσο πολύ θυσίασες τα δικά σου όνειρα, τα δικά σου θέλω για να με μεγαλώσεις.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο κουρασμένη ήσουν κάνοντας δυο δουλείες για να μην μου λείψει τίποτα.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα λόγια σου , ακόμα και τώρα όταν σε χρειαστώ η φωνή σου ηχεί στα αυτιά μου.
Στα δύσκολα πάντα εκεί πότε σιωπηλή πότε να μου μιλάς ατέλειωτα απαλύνοντας  τον πόνο μου.
Τώρα είμαι και γω μαμά και καταλαβαίνω πόσο πολύ έβαλες τα θέλω σου στην άκρη να για να με μεγαλώσεις ,πως ότι έκανες ήταν για το καλό μου και δε μου ζήτησες ποτέ τίποτα.
Αναρωτιέμαι λοιπόν όταν νιώθω να μην τα καταφέρνω πως μπόρεσες ,που έβρισκες την δύναμη,πως τα κατάφερες.
Μου έδωσες μια περιουσία αναμνήσεις που θα κουβαλάω πάντα στην καρδία μου.
Μαμά σε παρακαλώ συνέχισε να σε δίπλα μου , συνέχισε να με αγκαλιάζεις, συνέχισε να σαι δίπλα  μου οπότε σε χρειάζομαι.
 Σε έχω ανάγκη και ας μεγάλωσα!
Ακόμα φοβάμαι μαμά ,ακόμα χρειάζομαι την μαγική σου αγκαλιά.
Ακόμα φωνάζω μαμά,γιατί σε χρειάζομαι και ας έχω παιδί...
Ακόμα και όταν μου λες να βάλω ζακέτα και νευριάζω ,νιώθω πως είσαι  ο μοναδικός άνθρωπος που νοιάζεται τόσο πολύ για μένα.
Σε ευχαριστώ για όλα μαμά .
Σε ευχαριστώ για κάθε μέρα ξεχωριστά που μου αφιέρωσες απλόχερα.
Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ ακόμα και όταν τάχα δεν σε χρειάζομαι.
Συγνώμη μαμά αν σε έχω στενοχωρήσει, αν σε έχω κάνει έστω και μια φόρα να νιώσεις ότι δεν έκανες κάτι καλά.
Μην ξεχάσεις ποτέ πως είσαι η σημαντικότερη ηρωίδα με μαγικές ικανότητες στο δικό μου παραμύθι.
Συνέχισε μαμά έχω ανάγκη να είσαι εδώ.


Σ ΑΓΑΠΑΩ ΜΑΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.