ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΜΑΜΑ?

5:15 μ.μ.

Εγώ πότε θα μεγαλώσω μαμά, με ρωτάς.
Θα μεγαλώσεις μωρό μου...
θέλω να γίνω μεγάλο παλικάρι τοοοοοοσο μου λες ,και τεντώνεις  τα χεράκια σου...
Γιατί βιαζόμαστε να μεγαλώσουμε?
Και μόλις μεγαλώσουμε αναπολούμε τα χρόνια εκείνα που ήμασταν μικρά!
Κάθε φόρα που με ρωτάς , θυμάμαι έμενα να κάνω τις ιδέες ακριβώς ερωτήσεις!
Μην βιάζεσαι έλεγαν όλοι, και πρώτη πρώτη η μαμά μου!
Εδώ και κάτι χρόνια κατάλαβα το γιατί.....
Είναι φορές που θα θελα να γυρίσει ο χρόνος πίσω, για λίγο χωρίς να αλλάξω κάτι.
Πάρα μονό να κλέψω μια στιγμή μονάχα .
Να ξεχάσω για λίγο την σκληρότητα του κόσμου,τον πόνο της ψυχής,την κακία και όλα όσα γνωρίζεις μεγαλώνοντας!
Ποσό πολύ θα θελα έστω και μια μέρα να παίξω  για λίγο με την αδερφή μου....
Να κάτσω σε θρανίο και να περιμένω το διάλειμμα, γελώντας με τους συμμαθητές μου.
Να προσπαθώ να μετρήσω τα άστρα!
Να ξαπλώνω στο κρεββάτι και να περιμένω να έρθει η μαμά και ο μπαμπάς για το φιλί της καληνύχτας!
Θυμάμαι που ήθελα τόσο πολύ να γίνω 18 χρόνων που και στα 19 ακόμα 18 έλεγα!
Όταν μεγαλώσουμε μωρό μου να ξέρεις ότι δεν μικραίνουμε πια....σου απαντώ
Με κοιτάς......ματάκια μου όμορφα,μα δεν  ξέρεις ακόμα τι ωραία που είναι να σκέφτεσαι μονό τι ώρα θα παίξεις...
Να σκέφτεσαι πότε θα έρθει το σαββατοκύριακο .
Να χαίρεσαι με τόσο δα μικρά καθημερινά πράγματα που οι μεγάλοι δεν μπορούν να τα δουν!
Να ξερες τι ωραία που είναι όταν φτιάχνουμε σπιτάκια από σεντόνια και κρυβόμαστε μέσα.....
Όταν τρέχεις να μπεις  κάτω από τα σκεπάσματα και  μου φωνάζεις μαμά έλα έρχεται καταιγίδα!
Με κάνεις να νιώθω παιδί ενώ εσύ θες να μεγαλώσεις....μη βιάζεσαι θα μεγαλώσεις....
Σε βλέπω.. όταν στέκεσαι δίπλα σε αντικείμενα και κοιτάς αν ψήλωσες....αν φτάνεις και  υστέρα χαίρεσαι.
Να σου πω κάτι ....και εγώ το έκανα!
Η όλη σου η ενέργεια νομίζω  οφείλετε στο γεγονός ότι το μυαλουδάκι σου είναι καθαρό από σκέψεις ,από άγχος....από όλα!
Κάθε μέρα που περνάει γίνεσαι όλο και πιο μεγάλος μωρό μου....
Αλήθεια μαμά?
Αλήθεια μωρό μου....
Κοίτα μαμά μεγάλωσα......
Μεγάλωσες μωρό μου ναι.....
Μαμά όταν μεγαλώσω  θα πάρω αεροπλάνο.
Και θα σε πάω Παρίσι ,μην ανησυχείς εγώ δεν φοβάμαι μαμά εσύ θα κάθεσαι δίπλα μου.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.