ρεγγινα

Ως καινούργια blogger  δεν ξέρω ακριβώς πως να ξεκινήσω.
ξέρω μόνο πως τα τελευταία τρεισήμισι χρόνια που έγινα μαμά γράφω γράφω γράφω,σκέψεις φόβους συναισθήματα ...
Κρατάω όλα αυτά τα κείμενα με σκοπό μια μέρα να τα διαβάσει ο γιος μου.
Έτσι μαζί με την γέννηση του παιδιού μου γεννήθηκαν απίστευτα συναισθήματα που κάνεις μέχρι τότε δεν μου μίλησε γι αυτά, η μάλλον μου τα λεγε η μανα μου άλλα ποιο παιδί ακούει την μαμά του.
Γέννησα φοβίες ανασφάλειες ιδέες.
Και μαζί με αυτά γεννήθηκε και η ιδέα του blog. Και να μαι λοιπόν!
είμαι η Ρεγγίνα, μαμά ενός υπέροχου ζωηρού παιδιού ο όποιος και είναι η ίδια μου η έμπνευση για όλα .Είμαι και σύζυγος ενός άντρα που είναι υπεύθυνος για όλα τα παραπάνω γιατί μαζί δημιουργήσαμε αυτό που λέγεται οικογένεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.