Γιατί έχω εσάς!

10:45 μ.μ.


Η αγάπη κ η απλότητα ενός παιδιού πιστεύω πως ξεπερνούν εκείνη των ενηλίκων.
Ένα παιδί αγαπά δυνατά.
Αγαπά αληθινά. Η αγάπη τους είναι άνευ όρων.

Είναι μέρες τώρα που ο μικρός με ρωτάει αν είμαι χαρούμενη.
Κάνα δύο φορές έτυχε να είμαι χαρούμενη οπότε απαντούσα με ένα ναι είμαι χαρούμενη και έμοιαζε να είναι και εκείνος.
Μια μέρα που δεν θυμάμαι πια γιατί, που μόνο χαρούμενη δεν με έλεγες με πλησίασε το μικρό μου πλασματακι κ με ρώτησε
Μαμά είσαι ζαρουμενη  ;
Όχι του απάντησα είμαι θυμωμένη τώρα.
Μαμά σελω να είσαι ζαρούμενη!
Εκείνη την στιγμή κατάλαβα πως η απάντηση μου δεν του άρεσε καθόλου.
Εκείνος θέλει μια μαμά χαρούμενη για να είναι χαρούμενος και ξένοιαστος και αυτός.
Εκείνος ψάχνει να βρει γιατί οι μεγάλοι δεν είναι και τόσο χαρούμενοι όσο ένα μικρό παιδί.
Εκείνος μαθαίνει τις έννοιες των λέξεων και προσπαθεί να τις ταυτίσει με καταστάσεις.
Χτες το βράδυ είχαμε ξαπλώσει .
Μου μιλούσε ασταμάτητα γιο όλα εκείνα που ίσως να σκεφτόταν.
Μου είπε αρκετές φορές ζαπαω τόσο πολύ. Και άλλες τόσες με αγκάλιασε σφιχτά.
Ύστερα ήρθε και ο μπαμπάς του στο δωμάτιο.
Σελω να ξαπλώσετε μαζί μου του είπε..
Μας αγκάλιασε και τους δύο με τα δυο μικρά του χεράκια.
Και μας φιλαγε καθώς έλεγε ζαπαω τόσο πολύ ..
Είσαι χαρούμενος; τον ρώτησα
Ειμαι πολύ ζαρουμενος μαμά ! Γιατί ; ρώτησε ο μπαμπάς του...
Γιατί έχω εσάς είπε το τρίχρονο μωρό μου...
Καθως μας έσφιξε ξανά δυνατά δημιουργώντας έτσι έναν δυνατό κύκλο αγάπης...
Ξέρω καλά πως μου γύρισε την απάντηση που συχνά του έχω δώσει
Ξέρω όμως πόσο χαρούμενος είναι όντως όταν μας αγκαλιάζει.
Αυτά τα πλάσματα έχουν ανάγκη μόνο από αγάπη.
Και είναι ικανά να σε κάνουν να νιώσεις ο πιο χαρούμενος άνθρωπος του κόσμου.
Αυτό το μικρό αγόρι όταν με κοιτάει στα μάτια και λάμπει με κάνει να νιώθω πως τουλάχιστον αν κάτι έχω κάνει καλά είναι η αγάπη που τους έχω δώσει.
Είναι  η αγκαλιά που εδώ μέσα υπάρχει σε αφθονία.
Η αγάπη για τα παιδιά έχει πολλές μορφές ..
Και μεγαλύτερη εντύπωση από όλα μου έκανε ο τρόπος της έκφρασης αυτής.
Όταν ένα πρωινό μου είπε πως κρυώνει και του πρότεινα να βάλει μια μπλούζα εκείνος αρνήθηκε και είπε πως δεν θέλει μπλούζα αλλά θέλει αγκαλιά ..
Κάτι που ο αδερφός του είχε κάνει παλιότερα https://mamareggina.blogspot.com/2016/03/blog-post_92.html?m=1
Ένα μικρό αγόρι μου έδειξε ακόμα μια φορά πως αγαπάει δυνατά.
Πως μας θέλει πλάι του να τον γεμίζουμε φιλιά ..
Γιατί έχω εσάς μας είπε και έχει απόλυτο δίκιο.
Το να έχουμε ο ένας τον άλλον είναι ένας πολύ ιδιαίτερος λόγος να είμαστε χαρούμενοι τελικά.
Και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε χαρά σε αυτόν τον κύκλο την οικογένειας μας.
Σ αγαπώ μικρό μου αστέρι ως το άπειρο και ας μην μπορείς ακόμα να καταλάβεις που είναι τι άπειρο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.