Είμαι χαρούμενος!

9:31 μ.μ.


Η σημερινή μέρα ήταν ντυμένη με λευκές πινελιές!
Αφράτο λευκό το χιόνι άλλαξε τελείως την εικόνα που είχα συνηθίσει να βλέπω κάθε πρωί  από το παράθυρο μου!
Ένιωσα τυχερή που σήμερα δεν δούλευα και ύστερα από έναν μοναχικό ήσυχο πρωινό καφέ ξύπνησα τον γιό μου για να προλάβει να δεί και εκείνος εκείνες τις μικρές λευκές πινελιές που άφησε η χθεσινή βραδιά.
Ο γιος μου απο την ώρα που ξύπνησε ανυπομονούσε να παμε για λίγο κάτω να πιάσει έστω και λίγο χιόνι κάτω από το σπίτι του!
Αφού παίξαμε στην γειτονιά με μικρούς χαρούμενους φίλους μαζευτηκαμε σπίτι.

Ωστόσο από το πρωί τον είχε πιάσει η συνηθισμένη όμως λίγο πιο έντονη ακόμα λόγο- διάρροια!
Μιλούσε ασταμάτητα....
Είπε πολλά όμως αδύνατο να προλάβω να τα θυμηθώ όλα!
Πρός το απόγευμα συγκράτησα κάποιες  ατάκες!!

Λίγο πριν τους βάλω για ύπνο χτύπησε ο μικρός το μάτι του.
Ο μεγάλος αμέσως έτρεξε κοντά του λέγοντας...
-Αχ παιδί μου, να σε δώ, πιστεύω ότι όταν παντρεύεσαι θα έχει γιανει θα δείς!
Του είπε τρυφερά!

Ύστερα του ζήτησα να σταματήσει για λίγο να μιλάει για να κοιμηθεί το μωρό.
Τότε μου εκμυστηρεύτηκε που οφείλεται ο λόγος για τον οποίο μιλάει τόσο πολύ λέγοντας μου..

-Μαμά να σου πω κάτι μάλλον είναι ίωση αυτό που έπαθα!
Ποιό παιδί μου.. Ρώτησα
Αυτό που μιλάω πολύ , πιστεύω  είναι ίωση και ότι θα κρατήσει για χρόνια!!

Σήμερα επίσης έβγαλε επιτέλους το πρώτο του δόντι, για την ακρίβεια τον βοήθησε η γιαγιά!
Μαμά να σου πω κάτι η γιαγιά μου είναι οδοντίατρος χωρίς εργαλεία! Σε αυτήν θα πηγαίνω!

Την ώρα λοιπόν που τον έβγαλα στο κρεβάτι μου λέει

-Μαμά τραγουδά μου λίγο
-Δεν τραγουδάω, δεν έχω ωραία φωνή και ντρέπομαι ειδικά όταν μου το ζητάνε του είπα...
-Μαμά έχεις ωραία φωνή και δεν κάνει ντρέπεσαι το παιδί σου μου είπε!
Έτσι για πρώτη φορά τραγούδησα κατά παραγγελία!!!

Μαμά σήμερα είμαι χαρούμενος πολύ!
Αλήθεια μωρό μου γιατί;
Γιατί χιόνισε και έπαιξα!
Γιατί έχω γιαγιά οδοντίατρο και επιτέλους θα έρθει η νεράιδα να μου φέρει  τα λεφτά μου " εδώ δεν ξέρω τι ακριβώς έχει καταλάβει και αν του χρωστάει η νεράιδα!"
-Γιατί σήμερα καναμε πολλές αγκαλιές.
Γιατί είσαι η καλύτερη μαμά στο σύμπαν!
Και ο μπαμπάς είναι ο καλύτερος στο σύμπαν!
Και ο αδερφός μου!
Γιατί απλά είμαι τυχερός!

Και έτσι χαρούμενα έκλεισε μία απλή ελαφρός χιονισμένη  χειμωνιάτικη μέρα!
Κάνοντας το μεγάλο μου αγόρι να αισθάνεται χαρούμενος!
Με μικρά απλά πράγματα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.