Μητρότητα

12:06 π.μ.

Η μητρότητα δεν είναι μονάχα στιγμές ευτυχίας. Δεν είναι μόνο η ανιδιοτελής αγάπη. Δεν είναι μόνο ένα ροζ σύννεφο απέραντης ευτυχίας. Η μητρότητα έχει και λάθη . Μητέρα γίνεσαι, εξελίσσεσαι μέσα από το ίδιο σου το παιδί.
Η μητρότητα έχει πολλές στιγμές από πολύ κούραση, πολλά νεύρα, πολλά λάθη. Στιγμές που όσο και αν λατρεύεις το σπλάχνο σου θες για λίγο να ξεφύγεις. Έχω νιώσει πολλές φορές κακή ως μαμά, μία μαμά αποτυχημένη.
Σε έναν ρόλο που δεν μπορώ πάντα να ανταποκριθώ.
Σε έναν ρόλο που πολλές φορές ξεχνάω ποιος είναι ο σκοπός μου.
Υπάρχουν μέρες που το μόνο που έχω καταφέρει είναι να φωνάζω, να γκρινιάζω, και να γίνομαι κουραστική. Να θέλω  να ούρλιαξω γιατί δεν μπορώ να διαχειριστω μία κατάσταση και έπειτα να ούρλιαξω γιατί δεν το διαχειρίστηκα σωστά!
Ίσως γιατί είμαι κουρασμένη, ίσως γιατί είμαι άνθρωπος ....
Με κούρασαν οι ταμπέλες της μητρότητας....
Με κουράζει  να απολογούμαι γιατί θηλάζω ακόμα τον ενός έτους γιό μου.
Να απολογούμαι γιατί αφήνω τα παιδιά μου να κοιμούνται στο κρεβάτι μου.
Να πρέπει  να αποδείξω σε κάθε μαμαδομετρο γιατί διάλεξα αυτές τις επιλογές.
Γιατί εμείς οι μαμαδες πολύ εύκολα κρίνουμε η μια την άλλη.
Βγάζοντας το μέτρο και μετράμε....
Με βαραίνουν οι τίτλοι...
Γιατί ψάχνοντας συνεχώς πως να μεγαλώσω τα παιδιά μου χάνομαι όλο και πιο πολύ.
Γιατί δεν μπορώ να διαχειριστω τόσες πληροφορίες.
Το ίντερνετ πλέον παρέχει τα πάντα.
Είναι απλά στην κρίση σου το αν θα καταλάβεις ποιος ο σκοπός ενός κειμένου.
Γιατί το βρίσκω γέλιο να μου μιλάς για ενσυναίσθηση ασκώντας μου κριτική, και επίθεση.
Μέσα στην μητρότητα είναι πολύ εύκολο να χάσεις τον εαυτό σου. Ξεχνώντας εσένα και τα θέλω σου.
Ψάχνω ακόμα μία φορά να βρω τι μου ταιριάζει.
Και ύστερα πάλι αναρωτιέμαι γιατί το κάνω αυτό;
Ποια μέθοδος είναι εκείνη που θα με κάνει καλύτερη.
Συνεχώς καταλήγω να ακούω το ένστικτο μου, τα παιδιά μου.
Ίσως αν ακούω  περισσότερο την φύση μου. Ίσως αν παψω να νιώθω τόσες τύψεις.
Ίσως αν κοιτάξω και λίγο τα δικά μου θέλω οσο δύσκολο και αν είναι σε μία τόσο απαιτητική καθημερινότητα.
Ίσως αν σταματήσω να νιώθω ενοχή  κάθε φορά που έρχομαι αντιμέτωπη με όλα όσα μόνο τύψεις μου δημιουργούν.
Καταλήγω συνεχώς στα ίδια...
°Να ακούω λοιπόν το ένστικτο μου.
° Να κρατάω όσα αντιπροσωπεύουν εμένα.
° Να έχω εμπιστοσύνη σε μένα και τα παιδιά μου.
° Να προσπαθώ να αποφεύγω λάθη του παρελθόντος.
° Να αγκαλιάζω ακόμα περισσότερο τα παιδιά μου.
° Να βρω χρόνο για μένα.
° Να ακούω....
° Να ξεκουράζομαι.
Και πολλά ακόμα που δεν θυμάμαι τώρα, όμως τα έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου.

Μητρότητα.... εκτός  απο μία υπέροχη εμπειρία , ένας ρόλος τόσο απαιτητικός που μπορεί σε ανεβάσει στα σύννεφα, και να σε βγάζει και εκτός εαυτού.
Ένας ρόλος που έχει ακόμη μα μου μάθει πολλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.