Να γιατί μας αρέσουν τα Χριστούγεννα!!

12:15 π.μ.
"Το πρώτο κείμενο που γράφω σε συνεργασία με τον γιό μου..!
Εκείνος έλεγε και εγώ έγραφα μου έδωσε και πολλές οδηγίες για να το διαβάσουν και άλλοι.
-Μαμά να το βάλεις και στον υπολογιστή του σχολείου μου να το διαβάσουμε εκεί!
Τον βλέπω σύντομα να γίνεται συν διαχειριστής μου εδώ!!"

Οι λόγοι που μ αρέσουν τα Χριστούγεννα δεν απέχουν πολύ απο εκείνους του γιού μου. Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι σχεδόν οι ίδιοι.
Μου αρέσουν για πολλούς λόγους κυρίως για την μαγεία που νιώθω και ας πολλές φορές την δημιουργώ εγώ η ίδια.
Μου αρέσουν γιατί έχουν ζεστασιά, αγάπη κάτι όμορφο που αιωρείται εκεί έξω και σε κάνει να ονειρεύεσαι να θες να γίνεις για λίγο παιδί.
Να θες για λίγο να έρθει η παραμονή των Χριστουγέννων για να πεις τα κάλαντα, να σπρώχνεις την αδερφή σου να μπει μπροστά όταν ανοίξει η πόρτα, και μετά να σε πιάνει σπαστικό γέλιο επειδή την άκουσες να μπερδεύει τα λόγια.
Και σαν γονιός να περιμένεις την μέρα που το δικό σου παιδί θα πει τα κάλαντα.
Να περιμένεις να φας κουραμπιέδες και μελομακάρονα δίχως τύψεις.
Να περιμένεις ενα οικογενειακό τραπέζι με φωνές μυρωδιές και ευχές, την ημέρα της γέννησης του Χριστού.
Να περιμένεις πως και πως μήπως χιονίσει.
Να περιμένεις μήπως ο Άγιος Βασίλης αφήσει ένα δώρο και για σένα.
Να νιώσεις πως η καρδιά σου δεν χωράει κακίες και να συγχωρείς.
Να κάνεις μια ευχή και να βγει αληθινή.
Μου αρέσουν τα Χριστούγεννα για πολλούς λόγους. Τα αγαπώ, ιδιαίτερα όπως  τα παιδιά που περιμένουν να δουν και να αγγίξουν λίγη απο την μαγεία τους.
Οι λόγοι που αγαπάει ο γιος μου τα Χριστούγεννα είναι οι παρακάτω γραμμένοι όπως ακριβώς τα είπε!

Μου αρέσουν τα Χριστούγεννα επειδή μου αρέσουν τα δώρα!
Και ο Άγιος Βασίλης μου αφήνει δύο δώρα, ενα κάτω από το δέντρο του σαλονιού και ενα κάτω από το δικό μου.
Μου αρέσει το δέντρο μας , τα χαλιά, και ο Άγιος Βασίλης τον αγαπάω πολύ και μου έρχεται να τον φιλήσω!
Μ αρέσουν τα Χριστούγεννα επειδή είμαστε μαζί όλοι η οικογένεια και δεν δουλεύετε!
Μου αρέσουν τα ταξίδια μας , να κάνω βόλτα με το έλκηθρο στο μαλακό χιόνι.
Μου αρέσουν τα Χριστούγεννα γιατί μπορούμε να φτιάξουμε χιονάνθρωπο.
Μου αρέσει ο χιονοπολεμος, και οι κολωτουμπες στο χιόνι.
Τα Χριστούγεννα μου αρέσουν οι χριστουγεννιάτικες ταινίες αρκεί να μην έχουν πολλούς κακούς. Μου αρέσουν οι καλοί!
Αγαπώ τα Χριστούγεννα γιατί μπορούμε να κοιμηθούμε  ολοι μαζί στο σαλόνι μπας και δούμε τον Άγιο Βασίλη.
Μου αρέσει πολύ να πηγαίνω σχολείο, γιατί οι δασκάλες μου φέρνουν ωραία πράγματα για να κάνουμε κατασκευές και στολίδια.
Γιατί φέτος βοηθήσαμε τα παιδιά που είναι στο νοσοκομείο και μας χρειάζονται.
Και αν καμία φορά ο Άγιος Βασίλης ξεχάσει να μου φέρει το δώρο που ζήτησα και το πάει σε άλλο παιδάκι δεν με πειράζει. Γιατί θα χαρεί το άλλο παιδάκι.
Θέλω να αγκαλιάσω και να φιλήσω τον Άγιο Βασίλη. Να αγκαλιάσω και να φιλήσω εσένα μαμά τον μπαμπά μου τον αδερφό μου και να πάμε Ταξίδι, αυτά που είπα τώρα είναι η ευχή μου μαμά.

Όπως και να το δει κανείς κάτι υπάρχει τις μέρες αυτές.
Ακόμα και αν τα δημιουργήσαμε μόνοι μας, κάτι υπάρχει εσύ το πιστεύεις;
Καλά Χριστούγεννα κόσμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.