Τα "μαύρα Χριστούγεννα"

7:33 μ.μ.
Η αίθουσα σιγά-σιγά γέμισε κόσμο. Πληθώρα συναισθημάτων γέμισε το μέσα μου,  σε αυτήν την αίθουσα ούτε που θυμάμαι πόσα χρόνια πρίν φορούσα φαντάζομαι και γω τα γιορτινά μου και τραγούδησα με την χορωδία τραγούδια Χριστουγέννων.
Στην ίδια αίθουσα σήμερα ο γιος μου θα δώσει την πρώτη του παράσταση!
Μαζεμένες Φωνούλες ακούγονται στα παρασκήνια.
 Κρυφό κοιτάω.. τα παιδιά είναι χαρούμενα και ενθουσιασμένα...σε εναν ρόλο που επέλεξαν οι ίδιοι, φτιάχνοντας ακόμα και την χορογραφία τους!
Ενα μικρο πηγαδάκι λίγο πριν ανέβει στη σκηνή.
Αστεράκια φωνάξω...κλικ έτοιμη η φωτογραφία...
Ποιά είναι αυτή ρωτάνε...
Η μαμά μου μας έβγαλε φωτογραφία...
Γελάνε
Η παράσταση, μαύρο θέατρο, τα μαύρα Χριστούγεννα εκεί που ο άνθρωπος δεν φαίνεται όμως το αποτέλεσμα αποδίδει μαγεία... Η κίνηση τους θα σκορπίσει μελωδίες και μαγικές εικόνες!
Ότι ακριβώς χρειάζονται και τα Χριστούγεννα!
Συγκίνηση...τα μάτια βουρκώνουν τα παιδιά πάνω στην σκηνή σε μια όμορφη παράσταση σκορπούν στον χώρο αθωότητα, αγάπη, συγκίνησή.
Φοβερή δουλειά...Τώρα καταλαβαίνω γιατί τόσος ενθουσιασμός....
Νιώθω τόσο τυχερή...
Εγώ δεν θυμάμαι τις δικές μου δασκάλες σε αυτήν την ηλικία.
Ίσως να υπάρχει λόγος...
Ο γιος μου είμαι σίγουρη πως δεν θα τις ξεχάσει...
Ποιά δασκάλα είναι πιο αγαπημένη σου ρωτάω...
Και οι δύο μαμά...Είναι ίδιες, είναι καλές!
Είναι καταπληκτικές θα προσθέσω εγώ.
Γι αυτά λοιπόν όταν περνάει την πόρτα του σχολείου λάμπουν τα μάτια του...
Γι αυτό όταν έρχεται Παρασκευή  αναμένει να έρθει ξανά η Δευτέρα...
Μαμά έχω το καλύτερο σχολείο το ξέρεις;
Και οι συμμαθητές μου είναι όλοι φίλοι μου!
Γιατί μαμά θα κλείσουν τα σχολεία τόσες μέρες για τα Χριστούγεννα...μου αρέσει πολύ το σχολείο!
Νιώθω ευγνώμων που για δεύτερη φορά το παιδί μου είναι σε καλά χέρια...
Νιώθω τυχερή σαν μαμά γιατί το παιδί μου παίρνει την καλύτερη βάση για να ξεκινήσει την μακροχρόνια διαδρομή του στην εκπαίδευση.
Έφτασαν Χριστούγεννα....ο καιρός πέρασε τόσο γρήγορα...
Νιώθω χαρούμενος μαμά!
Και αυτό είναι πραγματικά σπουδαίο.
Στην γιορτή δεν είπαν ποιήματα όμως η παράσταση ήταν υπέροχη!
Όμως τα παιδιά μας μετέδωσαν την Αγάπη την μαγεία των Χριστουγέννων!!
Οι γονείς είχαν ενεργό συμμετοχή σε όλη την προετοιμασία...
Περάσαμε απο την τάξη βοηθώντας τα παιδιά...κλέβοντας για λίγο την εμπειρία του χρόνου που περνούν στην τάξη τους.
Μπράβο παιδιά, μπράβο δασκάλες μπράβο και στους γονείς!

-Μαμά ξέρεις πως ένιωσα πάνω στην σκηνή;
-Πως μωρό μου;
-χαρούμενος, πολύ χαρούμενος μαμά!
Και του χρόνου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.