ζεστός καφές και οι σκέψεις κουβάρια!

Έχω καιρό να γράψω, δεν βρίσκω χρόνο πουθενά..και ο λιγοστός χρόνος που θα βρω δεν ξερω τι να τον  πρωτοκανω. Κάθε βράδυ οι σκέψεις πλημμυρίζουν το μυαλό μου όμως αδυνατώ να τις βάλω σε σειρά. Αδυνατώ να τις αποτυπώσω.
Ενα κουβάρι όλα, συναισθήματα σκέψεις όνειρα περνούν με ταχύτητα που δεν μπορώ να προλάβω. Σχεδόν με ζαλίζουν...και βαθύς ύπνος με παίρνει.
Όλη μέρα δίνω όλο μου το είναι, όλη μου την αγάπη και την προσοχή στα παιδιά...κάνω και λάθη για τα οποία μετά έχω φοβερές τύψεις...
Η νύχτα κάποιες φορές με εκδικείται με αϋπνία κι άλλες πάλι μου κάνει την χάρη.
Είναι τόσα πολλά όλα εκείνα που θέλω να γράψω για να τα βγάλω απο μέσα μου αλλά δεν μπορώ να ξεμπλέξω το κουβάρι των σκέψεων ακόμα.
Κάποια στιγμή θα το κάνω το ξέρω, ίσως όταν ξεκουραστεί το μυαλό και το σώμα.
Προς το παρόν γεμίζω...γεμίζω....μέχρι να σκάσω μετά πάλι θα βρω τον τρόπο να τα αποβάλλω.
Μια κούπα καφέ, χειμώνα καλοκαίρι  ζεστός καφές....
Μια κούπα καφέ λίγος χρόνος μόνο για μένα..
Μου φαίνεται αστείο όταν το σκέφτομαι, όμως έχω σχεδόν παλέψει για να τον έχω. Χρόνια τώρα την ιδια ώρα κάτι σαν ιεροτελεστία..
Λίγη ώρα ξεκούρασης..όπως ακριβώς τώρα ο μικρός κοιμάται ο μεγάλος κάνει ποδήλατο, ο άνδρας κου δίπλα αλλά χωρίς να μιλάμε τουλάχιστον για λίγο έστω ενα τσιγάρο σιωπής!
Στα μισά της κούπας μου όλο και κάτι θα προκύψει το ξέρω..
Κάποια φαεινή ιδέα θα του έρθει του γιού μου και αν δεν σηκωθώ τα επιχειρήματα του θα γίνουν τέτοια που οι επιλογές μου θα ναι ελάχιστες.
Δεν έχω βρει ακόμα τον τίτλο αυτού του μπερδεμένου αυτού κειμένου, όμως έχω βρει για το  επόμενο...αν προλάβω να το γράψω πρίν μπερδευτούν πάλι τα πάντα μέσα στο μυαλό μου.
Για τον τίτλο θα φροντίσω αργότερα, τώρα πρέπει να βρώ κουβά και σφουγγάρι γιατί ο γιος μου θέλει να πλύνει το ποδήλατο του επειδή λέει έχει καιρό να το κάνει και γέμισε λάσπες!
Είναι η φαεινή ιδέα που έλεγα νωρίτερα...
Πάνω που βρήκα τίτλο!!
- Έλα μαμά θέλω να το πλύνω σου λέω...
Τον ακούω να λέει για πολλοστή φορά, έχοντας βάλει τα χέρια στη μέση...
-Μισό λεπτό αγάπη μου τελειώνω κάτι και έρχομαι...
 Θέλω να επιστρέψω  ξανά να ξεκινήσω πάλι να  γράψω χωρίς να νιώθω άδεια και τόσο γεμάτη ταυτόχρονα.
Μέχρι να κάνω την αρχή είναι...
Να φτιάξω έναν καφέ και να ξεμπερδέψω το κουβάρι των σκέψεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.