29+2

31 σύνολο.....
Τα χρόνια μου, ακόμα δεν χώνεψα τα πρώτα αντα.....λες και άφησα πίσω μου κάτι παιδικό.
Στο μυαλό μου τα αντα μοιάζουν με σοβαρότητα που ακόμα δεν μπορώ να αποκτήσω πλήρως. Την ωριμότητα, την οποία όμως την κουβαλάω χρόνια τώρα....
Την ηλικία της τρέλας και της νιότης που πέρασε σαν νερό και γέμισε την ψυχή μου με δροσιά.
Ναι ξέρω το πήρα βαριά....αλλα αγάπησα πολύ τα είκοσι κατι....
Δεν θέλω να μεγαλώσω....
Μέσα σε λίγα χρόνια ειδα απο παιδί , κοπέλα, γυναίκα να γίνομαι σύζυγος μαμά,να κάνω όσα κάποτε μου φάνταζαν τοσο μακρινά...
Δε λέω είναι όμορφη κάθε ηλικία, δεν λέω είσαι όσο νιώθεις... Αλλά πρακτικά ανεβαίνω τα σκαλιά και μου φαίνεται κάπως.
Το νιώθω επίσης όταν συναντώ παλιούς φίλους ή συμμαθητές, και σε λίγες κουβέντες καταλαβαίνουμε πόσο άλλαξε η ζωή μας σε λίγα μόνο χρόνια.
Μοιάζει σαν χτες μα ήδη κάποιοι άρχισαν να γκριζαρουν...κάποιοι έχουν παιδιά και κάποιοι άλλοι λόγω ηλικίας σκέφτονται να αποκτήσουν!
Τόσο κοντά οι αναμνήσεις που έμπαινα σε σπίτια με τους γονείς μου...και τώρα ....τα σπίτια τα δικά μας γεμίζουν τα δικα μας παιδιά.
Όταν οι πιτσιρικάδες των 20 κάτι σου μιλάνε στον πληθυντικό, συνειδητοποιώ οτι μεγαλώνω....
Τελικά όταν είσαι νέος βιάζεσαι να μεγαλώσεις και δεν απολαμβάνεις όσο θα πρεπε την ηλικία σου.
Και όταν ξαφνικά τα κεράκια της τούρτας ξεπερνούν τα είκοσι εννέα κάπως είναι για μένα τουλάχιστον. Μετα απο αρκετές συζητήσεις με τον εαυτό μου καταλήξαμε ότι είναι μονάχα αριθμοί....η ουσία είναι αλλού.
Δεν είμαι αχάριστη...Εχω όλα όσα ονειρεύτηκα!
Είμαι στην ηλικία που μπορώ να ξέρω όσα δεν ήξερα στα είκοσι.
Μπορώ πια να ξέρω καλύτερα πώς να υποστηρίζω την οποία επιλογή μου.
Μπορώ να εκτιμώ πιο πολύ τις αξίες που νωρίτερα δεν είχαν αξία για μένα.
Έμαθα πολλά και ωρίμασα τόσο όσο να γίνει η δικιά μου ζωή πιο εύκολη.
Με αποτέλεσμα να διαχειρίζομαι πολλά θέματα, κάτι που παλιότερα δεν το έκανα.
Μπορώ πού και πού ακόμα να κάνω τρελές άλλωστε δηλώνω 29+2!!!!
Όσο και αν στηρίζω την ηλικία αυτή, το αυτί μου το ακούει κάπως ...τριάντα ενα!!! Αν και  η αλήθεια είναι ότι νιώθω υπέροχα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.