ΜΑ ΠΩΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ

Μια γνωστή μελαγχολία με πιάνει κάθε φόρα που ο Αύγουστος φτάνει στο τέλος του.Λες και πρέπει να θέσω ξανά νέους στόχους.
Το καλοκαίρι θα φυγει σύντομα...θα αφήσει μόνο χρώμα το οποίο σιγά σιγά θα ξεθωριάσει και αυτό,θα μείνουν μόνο αναμνήσεις και κάποιες χαρούμενες φωτογραφίες.
Σε μόλις είκοσι μέρες θα μοιάζει μακρινό το τοπίο της θάλασσας,όχι δεν θα χει χειμωνιάσει όμως οι υποχρεώσεις του φθινόπωρου θα σε βάλουν γρήγορα σε άλλη διάθεση.
Μόλις  4 μήνες πριν από τα Χριστούγεννα ....μα είμαι ακόμα διακοπές.Γιατί το κάνω αυτό στον εαυτό μου?????Κοιτάω την θάλασσα και προσπαθώ να την χορτάσω!Πόσο με ηρεμεί το κύμα που σκάει ακριβώς δίπλα μου..και ο απογευματινός ήλιος που καιεί τόσο ευχάριστα.Δεν νιώθω έτοιμη να γυρίσω το ίδιο και ο γιος μου που συνεχώς δηλώνει πως δεν θα παει Αθήνα ποτέ!Και το πιστεύει....αχ και να κρατούσαν οι διακοπές λίγο ακόμα.
Κοιτάω τον άνδρα μου και τον γιο μου που φτιάχνουν κάστρα στην άμμο καθώς ο ήλιος δύει,τι όμορφη εικόνα.
Αναμνήσεις έρχονται στο μυαλό μου,χαμογελάω....πόσο μεγάλωσε σκέφτομαι.Τέταρτο καλοκαίρι μαζί,πως περνάνε έτσι τα καλοκαίρια!Αφήνω το στυλό και πιάνω την φωτογραφική.Μια τόσο ωραία στιγμή αξίζει να μείνει στην μνήμη.
Φέτος δεν πήγαμε σε καινούρια μέρη μείναμε στο σπίτι μας στην εξοχή.Ανακαλύψαμε φυσικά νέα μέρη εδώ γύρω , χαλαρώσαμε από τους εντόνους ρυθμούς.Προσπαθήσαμε να απολαύσουμε το αυγουστιάτικο φεγγάρι, πράγμα δυσκολο με παιδί που ηθελε να εξερευνήσει τα βραχια, να δει που βρίσκεται η ταράτσα του μαγαζιού όπου βρισκόμασταν...να κανει οτιδήποτε Τέλος πάντων εκτός απο το να κάτσει δίπλα μας.
Δεν χόρτασα ύπνο, χόρτασα όμως αγκαλιές παιχνίδι θάλασσα παρέα , βραδινές χαλαρές συζητήσεις γέλιο.
Δεν σκέφτομαι και αρνούμαι ακόμα να σκεφτώ οτιδήποτε με γυρίζει πίσω στην Αθήνα.Λίγες μέρες πριν την Επιστροφή και γω ακόμη δεν βρίσκω ούτε έναν λόγο γι αυτό!Και να φανταστείς κάποτε το καλοκαίρι δεν ανήκε στις αγαπημένες μου εποχές!
Άν και τώρα που το σκέφτομαι εχω κάνα δυο λόγους να γυρίσω πίσω . Ο ένας είναι ο γαμος της αδερφης μου..και ο αλλος τα αποτελέσματα αν θα πάει ο γιός μου παιδικο!Αγχωθηκα λίγο....παω για βουτιά αλλωστε ειμαι ακόμα διακοπές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.